Vad gör man?

Asså det är sååå kallt här nu!
-13 grader. Bläää! Sen står man ju inteför det där att man faktiskt vill ut och röra på sig, gärna springa lite. Men problemet är att det är verkligen för jävlar kallt för att springa utan jacka. Och jag har bara min stora stora dunjacka, ingen hit! Tunn tröja och underställ går bara inte, fryser ju ihjäl! Sen vet jag inte om det e jag som e otränad eller om det är på grund av min astma. Men känns som mina ungor ska sprängas när jag är ute och springer, heemskt! Men men, får vel bli promenader!

Idag vart det en tråkig dag på jobbet, uscha! Men men, bara å bita ihop! Nu e man nyss hemkommen och ska vänta på gustav som kommer om en timme. Då blir det mat, en promenad, en dusch och sen sängen. Intressanta dagar man har va?? :P hahaha!  Blir lite samma sak varje dag men jag trivs och det är det viktigaste! Bara en månad kvar nu med ju, tider går fort! Tyvärr inte tillräckligt fort, saknar min Tora så jag tror jag blir GALEN!

Nej nu blir de till å "vila" en stund innan Gustav kommer!

Hörs senare kanske

/Käck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0