Tisdag...igen!

Tisdagen är ingen favorit. Men idag blev det en "jobbig" start till att börja med och lugnt sen så helt okey. Fick gå till jobbet för trikken går inte som den ska och så vidare. Seegt! Men men, smällar man får ta och jag vaknade ju helt klart till liv =D
Sedan när jag kom till jobbet så visade det sig att hela vårt telefonsystem låg nere så har precis nu börjat ringa. Så har med andra ord suttit sen 8.30 och inte gjort mycket alls :P Blev en tur ner på Rema 1000 sen har vi kollar nyheter och snackat skit typ.
Men nu är det allvar. Jobb jobb, eller kaffe och blogg, vet inte riktigt!

Det första Sebastian sa när jag kom till jobbet var "Gå och gör några mackor till mig, du är yngst"
Jag udnrade då om han fyllde år eller något, varför skulle jag göra det åt honom liksom? Han e ju bara min chef :P
Sen så sa han bara att det tydligen var "jobbigt" att gå hela vägen, 20 meter, bort till kylen. Och det tog lång tid.
Jag kom då med en fin comeback och sa. "Ja med dom kortat benen ska du vell vara glad om du kommer fram innan lunch" Ganska nöjd med den. =P Han e ganska kort, A.K.A Frodo =)

Lugn kväll igår med btw, kollade massa entourage, gryymt bra serie tycker jag :D


Och så var gustav igång och var rolig igen =P

Jag: "Ska vi ta dyr eller billig pastasås idag?" (Om vi ska göra den på vatten eller mjölk, två olika sorter)
Gustav: "Dyr, det är ju trots allt måndag!!" *leende*

Citerar en vis "man" jag bor med "Sex är en mänskilig rättighet" hahah, internjoke :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0