Tisdag....igen!

Nu var det ju det här med tisdagar igen. Tro inte att jag är en hatare, bara lite-mindre-tycka-omare vad gäller just tisdagar :P
Sitter på jobbet och känner mig sååå otroligt omotivetad så det är inte sant. Vi får ju fast lön här men sen får vi ju provition också på allt vi säljer. Men för att få vår provition så måste kunderna betala in det vi har sålt till dom. Och det tar liksom minst 2 veckor om inte mer. Vilket innebär att jag inte vinner ett skit på att sälja något eftersom jag inte hinner få provition för det i vilket fall! Så just därför går det inte så bra. Ska vell inte säga att jag är omotiverad, mer osugen på att sälja när det inte ger något!! :P Konstigt system om du frågar mig, borde ju fått provition så fort kunden bara har svarat JA, i alla fall nu sista två veckorna, annars tjänar ju inte chefen något på mig eftersom jag inte pallar sälja :P

Nu blir det "10-rast", lite kaffe och frukost!

Vart ju inne på bilddagboken som man hade förr i tiden med och kikade lite. Finns liksom inte mycket bättre att göra. Tora hade lagt upp massa fina bilder, men sen idag hade hon tagit bort dom, eller rättare sagt en av dom. Fin var den i vart fall, trist trist att hon tog bort den. Hon skäms vell för att lägga upp bilder där jag e med =P
Saknar dej Tora!!

Linda kom med en såå klockren kommentar igår när vi satt och pratade alla i lägenheten. Jag behöver nog inte berätta vad vi pratade om =P

"Den är precis lagom, kunde ju varit större, inte mindre i alla fall."

Gustav och min slutsats blev att hon tyckte faktiskt den var liten och ville ha större, men vem vet =P hahaha!


Tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0