Telefonkatalogen...

Jag lovar härmed att jag aldrig i hela mitt liv ska använda en telefonkatalog!!
Sitter hela dagarna här nästan med en telefonkatalog och säljer annonser. Visst det går bra och det e skoj och så men man börjar bli gaaaanska trött på den nu =P

Bara 10 dagar kvar tills jag är hemma i Kalmar igen!!! Underbart. Längar som bara den. Det blir vell lite så att man börjar längta mer när man vet att det är nära. Precis som med resor och liknanade. Är det 4 månader kvar så tycker man det ar så länge så men längtar inte så mycket. Visst man glädjer sig till att åka men inte lika mycket som man gör typ en vecka innan man åker. Längar så efter min lilla Tora, saknar dej såå!

Gustav åker hem redan nästa torsdag. Eller han åker till Stockholm då istället. Så det blir till att resa hem själv, lite trist men det ska nog funka bra! Synd bara at tman inte får avsluta vårt lilla äventyr tillsammans i Kalmar. Men jag kommer ju träffa honom där hemma =)

Skall ju börja jobba med honom sen igen ca den 10 maj på öland på deras sommarhus. Ska bli skoj =)


Tillbaka till gula sidorna nu,
CIAO :D

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag saknar dig med. 10 dagar är ingenting, snart är vi tillsammans igen ! <3

2009-02-18 @ 11:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0