Tååårsdag!

Tårsdag, ja så skulle jag stava det på norska, för så uttalar dom det! =)

Gott humör idag, riktigt skönt. Arbetet går fiint, alla är glada och helgen är nära. Dock så bekymmrar det mig lite fortfarande hur det blir i Mars, min sambo har ännu inte sagt något om hur det blir med resa och allt. Vore ju nice att veta innan den 15e februari för det är sista anmälan till högskoleprovet, om man då ska anmäla sig eller inte. Vill inte fråga honom och pressa på på något vis heller. Vi får vella se om han säger något över huvudtaget, blir vell lite besviken annars. Inte på att det inte gick utan på att han inte sagt något...

Blev helt förvirrad idag med. Såg massa reklam här i Oslo om mors dag på söndag. Jag tänkte att det är vell i Maj hemma i sverige. Men var inte heeelt säker, man blir ju osäker när man läser reklam här. Så jag började först planera hur och vad jag kunde skicka till mamma. Men sen kollade jag på nätet och Mors dag i Sverige är tydligen alltid sista söndagen i Maj, så jag klarade mig nog, men man blir hispig alltså.


Nu blir det lite fler samtal och mer salg!! =)


Ha det

/käck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0