Sjukling!

Pratat med mamma och pappa nu i dagarna. Mamma var riktigt dålig och pappa var på god väg att bli sjuk han med. Genom telefonen lyckades dom nog smitta mig med skulle jag gissa, ligger hemma idag i skyhög feber och "halsfluss", inte fått besked om det men när mandlarna är som golfbollar och du knapt kan dricka vatten så gissar jag på halsfluss. Det är visserligen -17 ute just nu och igår kväll var det -19. Otroligt kallt, ovanligt kallt även enligt Osloborna.

Fick i alla fall en god macka av jenny idag så får vell i varje fall försöka knapra i mig den. Så tråkigt att vara sjuk =(=(
Sen får man så mycket mer tid att tänka och det är inte alltid så bra. Då tänker man på hur mycket man saknar dom där hemma och vad som ska hända sen. Orkar inte med det där just nu =P

Jag är sjuk men förbaskat glad =D Humöret måste alltid vara på topp annars funkar det aldrig! Imon blir det lite poker med grabbsen, inkluderat jenny.

Jenny ville bli citerad så här kommer det:
Ska bara berätta först att Gustav och jag suttit en del inne på miniclip.com som har massa skoj spel och spelat lite olika kluriga spel. Hon såg oss en dag när vi spelade då sa hon:

"En hoppande släde, tomten mot tomtemor.....NÖRDAR!"

Tack jenny, vi gillar dej med =D=D

Snart en fin helg, om man blir frisk. Se alla till att tänka på att det handlar inte om avståndet mellan människor, det handlar om avståndet mellan deras kärlek och tankar.

Jag har aldrig varit så säker som jag är nu....Tora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0