Ny vecka, nya möjligheter!

Då vart det en ny vecka och även en ny månad på jobbet!

Gårdagen vart lugn och skön. Kollade handbollen där frankrike ganska så säkert tog hem ett VM-Guld!




Bra jobbat och grattis, så säkra ut från början till slut och tippade vinnare!
Sverige slutade på en 7e plats vilket faktiskt är helt okej och efter att ha gjort ett par riktigt bra prestationer så ska dom vara nöjda!

Jimmy ringde mig även igår när jag var ute och gick, härligt att prata med dej! Jag ska säga något, vet bara inte hur och när. =/ För övrigt så har det varit en niiice helg, jag har dock varit ganska trött på det hela tatt. Somnade tidigt både fredag och lördag men på söndag e man pigg, GIVETVIS! Och vad händer då....jooo man e kalastrött på måndagen, alltså idag, heemskt!

Denna månad bjuder på jobb och inte mycket mer. Lunch just nu och dags att sätta igång igen klockan 12.00.
Har laddat hem ett par bra filmer med som det kanske kan bli en titt på ikväll. Måste även städa hela lägenheten nu. Ser heeemskt ut. Skulle gjort det igår men Linda hade lite besök så blev ju lite besvärligt! NÅGON hemma hos oss hade även lyckats stänga av varmvattenberedaren. Man måste göra det ibland för att inte proppen ska gå om man ska laga mat. Men man måste ju sätta på den igen!! VIKTIGT! Vaknade i morse och vattnet var pisskallt!!!
Det som förvånad mig mest dock är att jag tror jag gick upp SIST, och dom andra jag bor med borde ju haft samma problem som jag....men ingen hade satt igång den igen. Tänkte vell inte så långt kanske. Kan hända även den bästa!

Står fortfarande in för valet och kvalet vad man ska göra i Mars och April! Hade vell inte räknat med någon resa, men hade vell i varje fall räknat med att få ett svar eller besked om hur det blev...men man kan vell inte kräva för mycket antar jag! Hade bara varit skönt att få veta liksom, annars måste man ju planera in lite annat och så! Tex så är ju högskoleprovet då, och frågan är ju då om man ska göra det eller inte...??

Jaja, inte massa gnäll..veckorna går fort och snart e man hemma igen! Något får man vell hitta på sen! Finns ju massa kompisar och så klart TORA!!! Saknar alla!

Kommer kanske lite fler tankar ikväll, är vell ingen som läser men skönt att skriva av sig en massa i alla fall =P

While I dance I cannot judge, I cannot hate, I cannot separate myself
from life. I can only be joyful and whole. That is why I dance.



Ha det flott/
Käck

Kommentarer
Postat av: My

Jag läser :) Hoppas du har det bra där i grannlandet! Tomt i lilla Kalmar utan halvgalna Käck :D Ha det braa! / musan

2009-02-02 @ 22:23:07
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0