GREAT!

Haha, då vart det söndag, niice!
Slapp slapp slapp, that's the thing. Vaknade tidigt idag med man var nog mest för att jag somnade tidigt igår. Gick och la mig vid typ tio redan, Tora ringde då precis så pratade lite med henne sen så gick jag och la mig. Sköönt!

Igår var det bara lugnt till sist, kollade en film och sen somnade jag som sagt! =P

Idag blir det nog inte mycket mera fart, en promenix och sen middag, en film, lite blogg sen sängen!
Jobb imon igen, men jag tycker det ska bli skoj faktiskt, skönt att komma in i lite rutiner. Bara en månad kvar nu faktiskt, helt otroligt...tiden går fort.

Sen kommer man hem och vad fan ska man göra då???
Hade vell tänkt resa men det sket sig......TYDLIGEN??? WTF, orka med det där. Blir i alla fall någonting, kommer stå utan något att göra i Mars och April, sen blir det att jobba med Gustav på öland i början av maj och framåt, får vell se hur det blir.

Asså jag blir int lätt irriterad eller sur. Det handlar bara om respekt egentligen, får man respekt av andra så respekterar man ju dom, eller hur?? Inte lätt att handskas med idioter, snacka om att säga en sak och göra något helt annat. Bara att lära sig en sak "Lita inte på någon". Sen finns det vissa saker man ska lita på såklart, mamma och pappa kan ju vara ganska så smarta ibland och flickvännen litar man ju på såklart, annars hade det ju inte gått. Men dom som kallar sej för dina "vänner", dom behöver bevisa vissa saker innan det går. Öppna inte käften och säg något om du inte kan slutföra det, det är min åsikt!

Känns som att det är lätt att uttrycka sig här, varför? Skumt... Men jag är jävigt besviken kort och gott. Och att allt ska göras på dina villkor och tider....aldrig igen!!

Ska vel avsluta som i en film, lyckligt... så jag kan ju berätta att jag om en månad är hemma i Kalmar igen och ska därifrån fortsätta leva. Vad som dyker upp får vi se, men inget kommer att bli ett hinder!!

Dancing is the loftiest, the most moving, the most beautiful of the
arts, because it is no mere translation or abstraction from life; it is
life itself.

With Love
/Käck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0