Funderingar..

Jahaja då ligger man i sängen och snart redo för att sova. Varit en lugn kväll. Ätit köttbullar med potatismos och kollar på Twister, bra film för att vara så gammal.

Blev en promenix direkt efter jobbet sen hem och laga mat och slappa. Skönt skönt!

Nu är det bara 3 och en halv vecka kvar, sen e man hemma igen....och åter till samma beskymmer, vad ska man göra?

Fått lite små idéer av mor idag. Hon behövde lite hjälp uppe i sin butik med något så det kan man säkert fixa. Sen kan jag tänka mig att hon behöver lite hjälp med sina fakturor på datorn, så det kan man med fixa. Men mamma har blivit duktig på det där, kommer mail och sms titt som tätt, imponerad. Men det är bra mamma, man ska anpassa sig till sin tid och omgivningen.

Vart vell lite snack om att resa iväg i mars men verkar inte bli så nu. Eller rättare sagt har min kära sambo sagt något, men jag får vell vänta och se om han säger något snart om hur det blir med allt. Förväntar mig inte något, men ett svar vore ju nice =)

Nehe, nu blir det sängen och sova!! =) Upp vid 7 imon och sen till jobb, hörs på lunchen!


/Käck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0