Bra men konstigt!

Jag har bra men konstiga rumskamrater!
Dom pysslar med massa jox men jag gillar dom i alla fall. Jenny tar hemma massa fina mackor från sitt jobb som utgör en perfekt lunch dagen efter på mitt jobb. Och hon är trevlig, väldigt trevlig =) Idag blev det macka med kalkon och någon sweet chili grej. Braa jenny ;)

Och gustav han är...............kom inte på något bra! Men han e okey :D

haha, skojjar bara. Gustav gillar jag. Fram för allt att vi tänker så sjukt likadant. Vi säger samma saker, avslutar varandras meningar och gillar vell i stort sett liknande saker. Och han har humor killen. Många glada skratt nu i Oslo. Blir säkert det med till sommaren när v iska jobba tillsammans =)


Berättade precis för erik om att vi lagt totalt 2000 kronor på mat för två personer på två månader.

Blev en vdig diskussion här :P hahaha. Dom trodde mig inte men sen när jag förklarat så gick dom med på det :P

Nu e pausen över! =)

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0