Bättre sent än aldrig..

Missat att höra av mig nu i helgen så får ta och summera upp det nu i stället =)

Torsdags kvällen bar av till Mono med Mathias, Dina och Olav. Satt och snacka lite och hade det allmänt trevligt. Efter det bar det av hemåt och blev en lugn kväll.

Fredagen Blev mysig mer kortspel i flera timmar med mina sambos, sen en film, Mirrors. Det var ingen bra film, eller jo egentligen kanske. Men jag är så känslig vad gäller skräckfilm så det var inget för mig ;);)

Lördagen sov man länge och sedan blev det en lång och lugn dag. På kvällen kom lite gäster till Linda hem till oss så då fick man tårta och sedan blev det lite partaj. Drack inget men satt med och sjöng och golade :P Hur trevliga människor som hellst!! Så det slutade med att jag och Gustav bjöd hem tre av killarna på lite poker nu på fredag, det ser jag fram emot :D Linda och alla hennes gäster drog ut på byen och jag och Gustav satte oss och snackade massa skit bara och tillslut ringde Jenny, sambo nummer två, och bad oss möte henne när hon var på väg hem från stan.

Söndagen blev lugn till en början med film och god mat men den slutade dock på ett friskt vis. Gustav och jag tog i kragen och haffade en plastpåse var och sprang ut i Frognerparken och åkte pulka i ca en timme. Hittade en sån stjärtlapp (osäker på stavningen) i parken med så det blev en otroligt rolig timme!! Höjdpunkten på helgen skulle jag säga! Roligt med när gustav kastade iväg vår stjärtlapp och den landade en bit ut i gräsmattan. Det ligger minst 60 cm snö här ska tilläggas och Gustav fick för sig att kasta sig rakt ut efter stjärtlappen. Går inte riktigt förklara här men han slängde sig rakt ut och gjorde ett magplask i snön. Det blev bara ett stort snömoln och man hörde bara "uuugh" från Gustav. Otroligt skoj :D

Nu är det ny vecka och man är tillbaka på jobbet. Det är kallt här, eller så början man bli sjuk. Men men, sålt för 3000 än så länge idag så det rullar på =)

Längtar till fredag då det blir poker och sen lördagen den 21a, då e det utflyttningsfest hos oss, skooooj =D

En vecka efter det, den 28e e man hemma igen. Underbart!!


Förra veckans citat kom från Gustav:
"Jag har blivit så ekonomisk så jag till och med skiter på jobbet för att spara toapapper hemma!"
Tror ingen av oss som känner Gustav blir förvånad!


Ha det fiint =)

Käck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0